گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

تکنیک های فروش خودرو برای نمایشگاه داران

خرید و فروش خودرو پس از مسکن مهمترین انتخاب افراد برای خرید می‌باشد‌، چراکه بیشترین بهای پرداختی را بعد از مسکن دارد و امروزه خودرو یک نیاز مبرم برای افراد است که طبیعتاً امنیت و رفاه نیز جزو پارامترهای مهم آن خواهد بود.

شاید بتوان خودرو را یکی از محصولات گران قیمت و در بعضی موارد لوکس ( در ایران ) به حساب آورد  چرا که خرید این کالا نیازمند صرف بخش زیادی از درآمد مصرف کننده ی ایرانی است و در برخی موارد هم مشتری برای خرید خودرو مجبور به دریافت وام از بانک ها و موسسات قرض الحسنه می شود.

از طرف دیگر بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره ی خود و مسافرت های درون شهری به خودرو نیاز پیدا می کنند و این مسئله باعث می شود که به طور جدی به خرید خودرو بیاندیشند.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تکنیک های فروش خودرو برای نمایشگاه داران

اثر کرونا بر کسب وکارها

ویروس کرونا ، یک مساله تک‌بعدی نیست و می‌تواند جنبه‌های دیگر زندگی مردم، از جمله کسب‌وکار را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از این رو شناسایی آسیب‌های اقتصادی در این راه، برای حفظ بهداشت عمومی نیز ضروری است.

حتی در منشأ کرونا در ایران نیز ردپای فاکتورهای اقتصادی دیده می‌شود؛ چراکه قم علاوه بر نقش مذهبی، چهار راه ترانزیتی کشور نیز هست و در احاطه استان‌های مهم صنعتی تهران، مرکزی و اصفهان قرار دارد.

اکنون نیز مهم‌ترین چالشی که دولت و کشور با آن مواجه است، کمبود و گرانی لوازم پزشکی حیاتی است. قابل پیش‌بینی بود که دولت با رویکرد سنتی و قهری با این چالش برخورد کند و با ممنوعیت صادرات، سعی کند بازار را به کنترل درآورد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: اثر کرونا بر کسب وکارها

رقص گوگل

برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.

من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟

وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر دقت کنیم گوگل دقیقا مشابه یک کنکور سراسری عمل می‌کند و طبعا در این کنکور افراد زیادی هستند که همگی درس‌شان خوب است و می‌خواهند دانشگاه بروند (در صدر نتایج ظاهر و دیده شوند) خب گوگل چکار می‌کند؟

گوگل یکی یکی درس‌خوان‌ها را می‌رقصاند تا ببیند کدام یک بهتر می‌رقصند! (خجالت نکشید چون بالاخره گوگل یک روز شما را هم می‌رقصاند!) گوگل به شما مدت کوتاهی فرصت می‌دهد تا وسط سن برقصید، و رفتار تماشاچی‌ها را نسبت به رقص شما بررسی می‌کند. این پروسه به گوگل کمک می‌کند رتبه‌بندی را هوشمندانه و کاربرمحور پیش ببرد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: رقص گوگل

اوراق مشارکت چیست ؟

در بازار بورس اوراق بهادار علاوه‌بر معاملات سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس، اوراقی با نام اوراق مشارکت نیز خرید و فروش می‌شود در این مطلب تلاش شده است تا خلاصه‌ای از آنچه یک سرمایه گذار در مورد اوراق مشارکت نیاز دارد در اختیار خوانندگان محترم قرار گیرد.

اوراق مشارکت چیست؟

طبق ماده ۲ قانون انتشار اوراق مشارکت مصوب ۱۳۷۶/۰۶/۳۰ مجلس شورای اسلامی و ماده ۱ آیین‌نامه اجرایی اجرایی قانون نحوۀ انتشار اوراق مشارکت مصوب ۱۳۷۷/۵/۱۸ هیئت وزیران، چنین معرفی شده است:

اوراق بهادار با نام یا بی‌نامی است که به موجب قانون یا مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به قیمت اسمی مشخص برای مدت معین ‌و برای تأمین بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح‌های عمرانی- انتفاعی دولت مندرج در قوانین بودجه سالانه کشور یا برای تأمین منابع مالی لازم برای تهیۀ مواد ‌اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی توسط دولت، شرکت‌های دولتی، ‌شهرداری‌ها و مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی و مؤسسات عام المنفعه و شرکت‌های ‌وابسته به دستگاه‌های مذکور، شرکت‌های سهامی عام و خاص و شرکت‌های تعاونی تولید منتشر می‌شود و به سرمایه‌گذارانی که قصد مشارکت در اجرای طرح‌های‌ یاد شده را دارند از طریق عرضه عمومی واگذار می‌گردد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: اوراق مشارکت چیست ؟

عرضه اولیه روز چهارشنبه پدیده شیمی قرن و آموزش خرید

رکت پدیده شیمی قرن ، به عنوان چهارمین نماد عرضه اولیه بهمن ماه، روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۰ درصد از سهام خود را در بورس تهران عرضه خواهد کرد پدیده شیمی قرن که در صنعت شوینده فعالیت می‌کند با سرمایه‌ای هزار میلیارد دلاری در بورس پذیرفته شده است.

این شرکت در صورت مالی میان‌دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه امسال در مجموع شش هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرده که از این میزان درآمد توانسته هزار و ۴۳۹ میلیارد ریال سود محقق کند.

بر این اساس سود هر سهم اکتیو در ۹ ماه نخست امسال ۱۴۳۹ ریال شناسایی شده که رشدی پنج درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

این در حالی است که مجموع بدهی‌های شرکت پدیده شیمی قرن در ۹ ماه نخست امسال به بیش از پنج هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶۲ درصدی داشته است.

اکتیو در ۹ ماه نخست امسال بیش از شش هزار و ۸۸۴میلیارد ریال پودر و مایعات شستشو در داخل کشور به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد بیشتر بوده است.

با این حال میزان فروش صادراتی این شرکت نیز در ۹ ماه نخست امسال به ۱۵ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال رسیده که در مقایسه با ۹ ماه نخست ۱۳۹۷ افتی هشت درصدی را تجربه کرده است.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: عرضه اولیه روز چهارشنبه پدیده شیمی قرن و آموزش خرید