در واقع ادوردز بهترین راه برای افزایش ROI شما میباشد. میپرسید ROI چیست؟
ROI به معنی برگشت سرمایه می باشد یعنی چه مقدار سرمایه و سود با توجه به خرجی که کردید به شما برگشته است. با ادوردز میتوانید ۴ برابر خرجی که می کنید برگشت سرمایه داشته باشید.
مطمئناً اسم تبلیغات کلیکی گوگل یا تبلیغات ppc به گوشتان خورده است. میتوانید این تبلیغات را از طریق گوگل ادوردز انجام دهید. این تبلیغات همان تبلیغاتی هستند که بعد از جستجوی عبارتی در گوگل در بالای صفحه نتایج گوگل ظاهر میشوند(در بالای تمامی نتایج ارگانیک همراه با علامت Ad).
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید:گوگل ادوردز – آموزش نحوه ایجاد تبلیغات کلیکی گوگل
با این حساب فرمول محاسبه قیمت در طلافروشیها تغییر خواهد کرد و با اجرایی شدن این قانون شاهد کاهش قیمت مصنوعات طلا حداقل ۴۵ هزار تومان در هر گرم خواهیم بود.
این قانون بعد از تایید شورای نگهبان ابلاغ خواهد شد و احتمالا اجرایی شدن آن تا اوایل سال ۹۹ زمان خواهد برد در نتیجه فعلا طلافروشها بر اساس همان فرمول قبلی عمل کرده و از زمان اجرای قانون، فرمول جدید را دستور کار قرار میدهند.
پیش از این با اجرایی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده در ۱۰ سال گذشته، سازندگان و فروشندگان طلا به این قانون معترض بودند و میگفتند طلا کالای سرمایهای به حساب آمده و ممکن است بارها و بارها ذوب شود و از نو ساخته شود، بر این اساس نباید به آن مالیات بر ارزش افزوده تعلق بگیرد.
به گزارش رادیوسهام، مبینا بنیاسدی، در گفتوگو با خبرنگار بااقتصاد، اظهار کرد: منتظر اعلام آمادگی نهایی مدیران کلر پارس(کلر) برای عرضه اولیه سهام این شرکت در فرابورس هستیم و بر اساس گفتوگوهای انجام شده، زمان عرضه اولیه بهمن ماه خواهد بود.
وی در باره عرضه اولیه سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان(ومهان) نیز گفت: مسئولان این شرکت در حال آمادهسازی و بهروز رسانی اطلاعات مربوط برای عرضه اولیه سهام در فرابورس هستند و پس از کامل شدن اطلاعات و دریافت مجوز سازمان بورس، عرضه انجام خواهد شد.
با معاملات پرحجم گروه خودرو و بانک در روز شنبه ۲۸ دیماه، پیشبینی بسیاری از تحلیلگران بازار سهام به واقعیت پیوست.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: عرضه اولیه های زمستانه بورس
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیانگذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسبوکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکای بالقوه، سرمایهگذاران و گروههای ذینفع دیگر انجام شود.
چنین مذاکراتی در تمام مراحل رشد کسبوکار ادامه خواهند یافت؛ از زمان ایدهپردازی و شکلگیری کسبوکار تا مراحل بالاتری که شرکت بالغ میشود و افزایش درآمد و چالشهای رشد را تجربه میکند.
در پژوهشها و مصاحبهها برای نگارش کتاب «مذاکرات کارآفرینان: درک و مدیریت روابط تعیینکننده موفقیت» داشتیم، پیبردیم که وجه تمایز کارآفرینان موفق از سایرین، الزاما توانایی بالاتر آنها در مذاکره نیست. آنچه آنها را متمایز میکند، توانایی جبران پس از شکست در مذاکرات و یادگیری از این شکستها است.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ اشتباه رایج کارآفرینان در مذاکره
۱- ایجاد یک تعهد الزامآور
سرمایه گذاران برای ایجاد تعهدی الزامآور، میتوانند از سه روش استفاده کند:
به کارگیری روش “تخصیص دارایی استراتژیک ” که به معنای طراحی مجدد ترکیب سبد داراییها به منظور تطبیق با تغییرات بازار است.
رعایت “تنوع ” در سبد سرمایه گذاری که درواقع قاعده مشترکی است که هر سرمایه گذار باید از آن پیروی کند و به اصطلاح میگویند “همه تخممرغهای خود را در یک سبد قرار نده “سرمایه گذاری به طور منظم انجام شود
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۱۱ راز و اصول سرمایه گذاران موفق