گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

۵ راه‌ افزایش کسب درآمد از شغل کتاب‌ فروشی

هر روز شمار خوانندگان کتاب کمتر می‌شود، اما اگر کتاب‌ فروشی را به‌عنوان کسب‌ درآمد خود انتخاب کرده‌اید، به راحتی می‌توانید امکاناتی را فراهم آورید تا افرادی که کتابخوان هستند توجه‌شان به مغازه شما جلب شود.

بارها از زبان مسئولان شنیده‌ایم که تعداد کتابخوان‌ها کم است و نسبت به شرایط کشور باید ۱۰ برابر این تعداد کتابخوان داشته باشیم. اینکه مسئولان و نهادهای اجرایی مدام به شیوه‌های مختلف خواندن کتاب را ترویج می‌کنند، خود نوعی تبلیغ برای کسب‌و‌کار شماست.

مسئله‌ای که با بهره‌گیری مناسب می‌تواند کسب‌و‌کار شما را رونق ببخشد و درآمد ناشران و نویسندگان را نیز افزایش دهد. با خواندن این گزارش می‌توانید با برخی شگرد‌های فروش کتاب و همچنین رونق کسب‌و‌کار آشنا شوید.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۵ راه‌ افزایش کسب درآمد از شغل کتاب‌ فروشی

۸ طرز فکر سازنده برای کسب ثروت

ثروت مند شدن در عصر امروز به یک رویا تبدیل شده است که فقط می­‌توان آن را در عکس‌های داخل اینترنت جستجو کرد و گویا در زندگی حقیقی و واقعی، داشتن چنین زندگی ایده‌آلی امکان‌پذیر نیست.

اما این یک دیدگاه اشتباه است و باید بدانید که این امر شدنی است و علیرغم وجود دلایلی چون اوضاع مملکت یا شرایط خانوادگی یا سرمایه اولیه و … می‌توان پولدار شد بنابراین شما در هر شرایطی می‌­توانید کارتان را شروع کنید و این فقط نیاز به اراده شما دارد.

مخصوصاً در بازارهای مختلف و از جمله بازار سرمایه هر فردی می­‌تواند سرمایه خود را افزایش داده و با سرمایه‌گذاری‌های متنوع، راهی برای خلق ثروت ایجاد کند.

اما این امر نیاز به اطلاع از روش‌ها و رعایت برخی اصول دارد که در قالب ۸ راهکار مناسب به صورت کلی در این مطلب خدمت شما ارائه خواهد شد.

توجه کنید که قرار نیست این راهکارها شما را در یک شب میلیاردر کند! بلکه به شما کمک می­‌کند تا بیشتر با طرز فکر و فعالیت‌های افراد میلیاردر آشنا شوید.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ طرز فکر سازنده برای کسب ثروت

هویت برند چیست و چگونه هویت برند طراحی کنیم؟

وقتی که شما ( هویت ) برند تلگرام، نایک و حتی رستوران‌های معروف را در سطح شهر یا مکان‌های دیگر مشاهده می‌کنید، بلافاصله تصویری از آن شرکت و یا محصولی که ارائه می‌دهد در ذهن شما ایجاد می‌شود. این پیوند مستقیم که در ذهن شما ایجاد می‌شود، مدرک زنده‌ای از قدرت برند است.

این شرکت‌ها هویت خود را با یک برند ایجاد کرده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند به هدف خود در این زمینه دست یابند. شما با برند هر شرکت می‌توانید درست مثل یکی از بستگان، آن را تشخیص دهید.

در این مقاله، ما به شما یاد می‌دهیم که چطور هویت برند خود را ایجاد کنید؛ که تأثیر واقعی بر روی مخاطبین شما داشته باشد. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مفهوم هویت برند را در کسب‌وکار خود ادغام کنید و چگونه وقتی متونی را می‌نویسید و آن را در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت خود منتشر می‌کنید، به آن توجه داشته باشید. در ادامه گام‌هایی برای ایجاد هویت برند و تبدیل شدن آن به واقعیت آورده شده است.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: هویت برند چیست و چگونه هویت برند طراحی کنیم؟

ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻫﺸﺖ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی

آموزش ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی ﺍﻳﻦ مقاله آموزشی ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﺑﺎ ﺍﺑﺰﺍﺭﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﭘﺘﺎﻧﺴﻴﻞ‌ﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ، ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﻭﻧﻖ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ.

ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺩﺍﻧﻴﺪ، ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺨﺶ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻬﻢ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﯽ‌ﺭﻭﺩ. ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﭼﺸﻤﮕﻴﺮ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﺑﻮﺩﻥ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺟﻬﺎﻥ، ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ ﮐﻠﻴﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﻭ ﺗﺎﺟﺮﺍﻥ ﻧﻴﺰ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯼ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﻴﮕﻴﺮﯼ ﮐﻨﻨﺪ.

ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ، ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺁﺳﺎﻥ‌ﺗﺮ ﻭ ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ، ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻫﺪﻑ ﮔﻴﺮﯼ ﺩﻗﻴﻖ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﭼﺸﻤﮕﻴﺮﯼ (ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﻇﺮﻓﻴﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ) ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ.

ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﻪ ﻣﺒﺤﺚ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯﻳﻢ، ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﮐﻠﻴﺪﯼ ﺩﺭ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﻮﻳﻢ.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻫﺸﺖ ﮔﺎﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ اینترنتی

چگونه بازار بورس را رصد کنیم؟

افرادی که در بازار بورس حرفه‌ای هستند، به‌خوبی می‌دانند چگونه این بازار را رصد کرده تا بازدهی بیشتر و زیان کمتر را تجربه کننداحتمالا درباره روش‌های تحلیل بازار بورس نظیر استفاده از ابزارها تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی شنیده‌اید.

این دو ابزار که اغلب توسط حرفه‌ای‌های بازار سرمایه مورد استفاده قرار می‌گیرد توجه به نکاتی که امکان رصد بازار را برای سرمایه‌گذار فراهم می‌کند، می‌تواند احتمال موفقیت شما در سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد.

شاخص بورس

توجه به شاخص‌های بورس به این علت مهم است که با بررسی و تحلیل آن‌ها، می‌توانید وضعیت گذشته و حال بورس را از جنبه‌های مختلف، ارزیابی و حتی با کمک روش‌های نموداری روند آینده بورس را پیش‌بینی کرد.

سرمایه‌گذارانی که به‌طور مستقیم در بورس حضور داشته و معاملات سهام شرکت‌های مختلف را انجام می‌دهند، برای بررسی جهت بازار سرمایه‌گذاری در این بازار به شاخص‌های بورس توجه می‌کنند؛ بدیهی است که وقتی شاخص‌های بورس مثبت باشد و ارزش معاملات سهام افزایش یابد، بازار سهام روندی صعودی دارد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چگونه بازار بورس را رصد کنیم؟