قیف اصطلاحی است که شاید خیلی نشنیده باشید و در سایتتان پیادهسازی نکرده باشید ولی یکی از مفهومهای کلیدی در بازاریابی اینترنتی است و اگر بهدرستی در سایتتان پیادهسازی شود میتواند باعث شود که فروش سایتتان به میزان قابلتوجهی افزایش یابد.
پس ابتدا ببینیم که قیف بازاریابی دقیقا چیست؟
سلسلهای از صفحات سایتمان است که بازدیدکننده این صفحات را به ترتیبی که ما دوست داریم طی میکند. پس درواقع قیف چند صفحه از سایت ما است. ما با دقت بسیار بالایی این صفحات را طراحی کردهایم و کاری میکنیم که بازدیدکننده در این صفحات قدمبهقدم پیش برود و محتوای این صفحات معمولا پیشنهادهای خاصی است که بازدیدکننده در هر میتواند انتخاب کند که آن پیشنهاد را قبول کند یا آن پیشنهاد را رد کند و اگر قبول کرد به قدم بعدی هدایت میشود و حتی اگر پیشنهاد را رد کرد میتوانیم تعریف کنیم که به یک قدم دیگری هدایت شود.
بنابراین علت اینکه ما باید از قیفهای بازاریابی در سایتمان استفاده کنیم این است که معمولا باعث میشود که خریدهای بیشتری از سایت ما انجام گیرد و درنتیجه فروش سایتمان افزایش مییابد.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۳ برابر کردن فروش سایت با ساخت قیف بازاریابی
همچنین وی به شرکت سرمایهگذاری کوثر که در مرحله درج قرار دارد اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که این شرکت نیز تا پایان سال جاری عرضه اولیه شود.
نوروزی اشاره کرد در اسفند ماه سهام تامین سرمایه بانک ملت در دست بررسی است به شرطی که کارهای مربوط به هیئت پذیرش از سوی آنها انجام شود.
او اشاره کرد تا پایان سال جاری قطعا حداقل سه مورد عرضه اولیه خواهیم داشت.
در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ نیز شرکت کلر پارس با نماد کلر از طریق کار گزاری ها قابل سرمایه گذاری است .
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: عرضه اولیه۳ شرکت در بورس تا پایان سال ۹۸
اما نکته مهمتر این است که مشتریان در سالهای اخیر و با توجه به تغییرات اقتصادی کشور، درآمد خود را با دقت بیشتری خرج میکنند. علاوه بر ارزش، مشتریان به دنبال خرید راهحلها هستند. راهحلهایی که محصولات و خدمات ما برای رفع مشکلات آنها کاربرد دارند.
توجه به این دو موضوع مهم در طرحریزی استراتژی فروش در کنار توجه به بهبود روند تجربه مشتری، افزایش فروش شما را به همراه خواهد داشت. این نگرشها با بررسی مقالات تخصصی این حوزه بوده است و بر اساس همین مقالات و همسانسازی آنها با رفتار مشتریان در ایران نگرشهای زیر مورد توجه قرار گرفتند:
۱- مزیت رقابتی خود را ایجاد یا تقویت کنید: مزیت رقابتی شما همان دلیل اصلی خرید خدمات و محصولات شما، ارزش و راهکار شما برای مشکلات و خواستههای بازار هدف است.
بنابراین اگر مزیت رقابتی مناسبی دارید نسبت به تقویت و بهبود مستمر آن اقدام کنید و اگر ندارید به دنبال یک مزیت رقابتی خاص باشید. متاسفانه مشکل بزرگ کسبوکارهای ایرانی، نه تنها توجه نداشتن به مزیت رقابتی است، بلکه نکاتی را بهعنوان مزیت رقابتی بیان میکنند که به هیچوجه یک مزیت محسوب نمیشود و حتی ممکن است آسیبزننده نیز باشد.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۵ نگرش پرطرفدار افزایش فروش در سال ۲۰۲۰
پس از تصویب قانون راهاندازی قانون بورس اوراق بهادار در سال ۱۳۴۶ به تدریج و طی چند سال پیش از انقلاب اسلامی حدود ۱۰ شرکت در بورس درج نماد و مورد معامله قرار گرفتند.
با وقوع انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی در حدود ۱۲ سال بورس تهران تعطیل شد با پایان یافتن جنگ و آغاز دوران آبادانی در سال ۱۳۶۹ بورس تهران مجدداً آغاز به کار کرد و تا به امروز به حیات خود ادامه میدهد.
در سال ۱۳۸۴ و پس از تصویب قانون جدید بازار بورس اوراق بهادار در مجلس زمینه برای ورود اینترنت و خدمات اینترنتی در بورس فراهم شد در سالهای ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ پس از راهاندازی سامانه معاملات آنلاین توسط تمامی کارگزاریها سازمان بورس در اقدامی مؤثر پایگاهی را تعریف کرد که در آن تمامی شرکتها ملزم شدند تا کل گزارشها خود را در آن منتشر نمایند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: کدال چیست؟
هنگامی که پشت سر هم در حال فروش هستید و سرنخ هایتان به مشتری تبدیل می شوند؛ شما یک نابغه بازاریابی هستید و واقعا حق هم دارید که خودتان را اینگونه صدا بزنید.
اما ناگهان از خواب بیدار می شوید!
متوجه می شوید که یکی از لندینگ پیج های قدیمیتان از همان زمانی که اجرا شده پیشرفت خیلی زیادی نداشته و فرصت های کسب سودتان مانند کشتی تایتانیک خیلی آرام در حال غرق شدن هستند. وقتی تبلیغات شما سودده باشد و بازدید بالایی داشته باشد رقبایتان دنبال راه هایی می گردند که کاربرانی را که شما می توانستید جذب کنید، به سمت خودشان بکشانند و با ایجاد اعتماد با آنها ارتباط برقرار کنند. پس همه کاری می کنند که بازدید اول کاربر از آنها، جذاب تر و نتیجه بخش تر باشد.
اما جای نگرانی نیست. هنوز هم برای افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج ها دیر نیست.
اول از همه بگذارید یک موضوع را روشن کنیم و فرق حقیقت با افسانه و داستان را بشناسیم.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ راه برای بالا بردن نرخ تبدیل لندینگ پیج ها