گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

آغاز عملیات احیای بورس

عملیات احیای بورس در دو روز اخیر با توجه به تصمیماتی که گرفته شد، در حال انجام است و به نوعی از روز شنبه و یکشنبه می‌توان انتظار داشت که بازار به سوی متعادل شدن حرکت کند و دیگر از تشکیل میلیونی صف‌های فروش و افت دسته جمعی قیمت‌ها خبری نباشد.


در هفته‌ای که گذشت فضای ترس و ناامیدی بر بورس حکمفرما شد، اما در روز‌های چهارشنبه و پنچشنبه اخباری منتشر شد که همگی نوید تغییر روند بازار سهام در هفته آتی را می‌دهد.


در اولین خبر طی روز چهارشنبه گودرزی، معاون بازار شرکت بورس از بازگشت زمان معاملات به روال قبل خبر داد و گفت: از روز شنبه اول شهریورماه، کلیه معاملات در بازار سهام در یک جلسه معاملاتی انجام خواهد شد. بر این اساس، ۸:۳۰ تا ۹ زمان پیش گشایش و از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ زمان معاملات نماد شرکت‌ها خواهد بود. دو تایمی شدن معاملات به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فشار مضاعفی بر روی بازار ایجاد کرده بود که حال این مسئله مرتفع شده است.


در خبر دوم محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از افزایش ضریب تعدیل سهام در حساب تضمین مشتریان اعتباری از ۱۰ درصد به ۲۰ درصد خبر داد و افزود: این مصوبه روز شنبه ابلاغ و از روز یکشنبه دوم شهریورماه اجرایی خواهد شد.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: آغاز عملیات احیای بورس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.