گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

قیمت روز خودرو‌ ، بازار مشتری ندارد اما صعودی است!

به طور میانگین در 15 تیرماه  قیمت روز خودرو‌ اینگونه شروع شد، پراید ۱۱۱ حدودا ۸۳ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدودا ۷۷ میلیون تومان، تیبا ۲ و ساینا ۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیب پنج ۱۷۰ میلیون تومان، ۲۰۶ صندوقدار ۱۷۳ میلیون تومان و دنا ۱۹۰ میلیون تومان قیمت دارند.


بررسی روند قیمت روز خودرو‌ نشان می‌دهد که قیمت انواع خودرو‌های داخلی طی یکی دو هفته اخیر بیش از ۲۰ درصد گران شده و این روند علیرغم حضور مشتری و رسیدن سطح معاملات به صفر همچنان افزایشی است.

به گزارش ایسنا، ۲۲ اردیهشت ماه بود که در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت قیمت‌گذاری خودرو، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که قیمت مبنا برای انجام معاملات در بازار آزاد، قیمت خودرو در کارخانه به علاوه حداکثر ۱۰ درصد سود خواهد بود.

عباس تابش تاکید کرد: هر کجا قیمتی بالاتر از این ارقام داده شود، به منزله گران‌فروشی بوده و بازرسان این سازمان با آن مقابله خواهند کرد.

این در حالی است که معامله‌گران بازار آزاد همچنان به همان شیوه‌های قبلی خود که ” جنس خودم هست، هر قیمتی بخواهم آن را می‌فروشم، مشتری بخواهد می‌خرد؛ نخواهد نمی‌خرد” ادامه دادند. همان زمان، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران نیز به ایسنا اعلام کرد که هیچ مصوبه‌ای در این رابطه به ما ابلاغ نشده است.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: قیمت روز خودرو‌ ، بازار مشتری ندارد اما صعودی است!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.