گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

چرا باید شغل و رشته حسابداری را انتخاب کنیم؟

این راهنمای انتخاب شغل، برای کسانی است که به حسابداری فکر نمی کنند. در این راهنما که با توجه به بازار کار ایران تهیه شده است سعی شده به مزیت های شغل حسابداری در شرایط روز ایران پرداخته شود. یکی از انتخاب های کنکور برای تمامی گروه های تحصیلی.

آرزوی های کودکی و رشته حسابداری

هریک از ما در دوران کودکی آرزوهای زیادی برای شغل آینده مان در سر داشتیم. از دکتر و مهندس گرفته تا خلبان و راننده کامیون و یا معلم. اما بعید است بتوان کسی را پیدا کرد که در زمان کودکی آرزوی “حسابدار” شدن را کرده باشد. نه تنها دوران کودکی، بلکه بسیاری از دانشجویانی که در حال حاضر مشغول گذراندن واحدهای درسی رشته حسابداری یا رشته های مالی مرتبط مثل مدیریت مالی یا حسابرسی هستند، قبل از کنکور کمتر به این رشته فکر کرده بودند و تنها به این دلیل که رتبه آنها در کنکور برای قبولی در رشته های مورد علاقه شان کفایت نکرده است، به اجبار وارد رشته حسابداری شده اند.

اما اگر الآن از بسیاری از دانشجویان این رشته ها  که حداقل ۲-۳ ترم از دوران تحصیل خود را گذرانده اند در مورد میزان علاقه به رشته حسابداری سوال کنید، درصد زیادی از آنها ابراز رضایت دارند و پاسخ می دهند که در دانشگاه، دید آنها  نسبت به این رشته تغییر کرده و خیلی مثبت شده است.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: چرا باید شغل و رشته حسابداری را انتخاب کنیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.