بازاریابان دانشمند نیستند؛ اما بهخوبی میتوانند از پژوهشهای روانشناسان دربارهی کارکرد ذهن، که آن را ترفند های بازاریابی می خوانیم، برای ترغیب مردم به خرید استفاده کنند. همانطور که میدانید دنیای اطراف ما مملو از تبلیغات شده است.
از هنگام تولد تا مرگ، با انواع و اقسام تبلیغات زندگی میکنیم؛ بهطوریکه شاید بتوان گفت گاهی تبلیغات مسیر زندگی ما را شکل میدهند. از این گذرگاه، بررسی ترفندهایی که بازاریابان برای تحتتأثیر قراردادن ما استفاده میکنند، خالی از لطف نیست.
بازاریابان با استفاده از تازهترین تحقیقات روانشناسان سعی میکنند شما را به خرید محصول یا خدمت خود ترغیب میکنند. استفاده از این ترفندها لزوما بهمعنای کیفیت بد محصول یا ذات پلید بازاریابان نیست؛ بلکه صرفا استفادهی کاربردی از علم است. شاید شما نیز پس از خواندن این مقاله، بتوانید از چند نمونه از این ترفندها در کسبوکار خود استفاده کنید.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ترفند های بازاریابی برای جذب مشتری