یکی از روش هایی که برای بالا رفتن تعداد خریداران، بازگشت مشتریان و وفادارسازی آنها کاربرد زیادی دارد، ریمارکتینگ است. اما ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست و چطور میتوانیم از آن استفاده کنیم؟
ممکن است کاربران سبد خرید خود را نیمهکاره رها کنند، گاهی به دلایل مختلف راضی نیستند و دیگر سراغ شما نمیآیند و بعضی وقتها هم فقط به یک بار خرید کردن رضایت میدهند. اگر بدنبال راهکار جامعی هستید که بتوانید همزمان این افراد را برگردانید تا خرید خود را نهایی کرده یا دوباره خرید خود را تکرار کنند، ریمارکتینگ یکی از بهترین گزینههاست.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد چیست؟