پس از دوران همهگیری ویروس کرونا، دنیای بانکداری با قبل از این همهگیری بسیار متفاوت خواهد بود. نحوه انجام امور بانکی و تحولات در دفاتر کار از سوی مردم، آینده مشاغل، استفاده از فناوری نوین و ارزش نامهای تجاری همگی به زمانی وابسته است که طول خواهد کشید تا شرایط نرمال جدید حاکم شود. نگاه به آینده بنیانی مناسب برای درک اقداماتی است که اکنون باید انجام داد.
هر روز بیشتر آشکار میشود که کل اکوسیستم بانکداری و نحوه تعامل مشتریان با سازمانهای مالی تحتتاثیر همهگیری ویروس کرونا از اساس متزلزل شده است. در آینده هنگامی که به این دوران نگاه میکنیم دوره حاضر را دوره متمایزکننده قبل از همهگیری و شرایط نرمال جدید توصیف خواهیم کرد.
در بخش اعظم تحقیقاتی که قبل از همهگیری کنونی درباره تحول دیجیتال، تجربه مشتری، استفاده از دادهها و تحلیل پیشرفته، نوآوری و فناوری انجام شد کاملا مشخص بود که رهبران این صنعت میدانند چه اقداماتی باید انجام شود و در بسیاری از موارد، آنها از نقشه راه نیز مطلع بودند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: تحولات در دفاتر کار پس از همهگیری ویروس کرونا