در مقطعی در گذشته بازاریابی آنلاین فقط روشی جدید و متفاوت برای بازاریابی بود، و شکل جدیدی برای ارائه فروش کالاها و خدمات در مدیا را عرضه کرد. اما تنها در طی چند سال گذشته ، اهمیت بازاریابی دیجیتال تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر از کسب و کار برای مشتریان شده است.
با توجه به اینکه ما با اتصال به اینترنت هرکاری انجام میدهیم اهمیت بازاریابی دیجیتال کاملا واضح و روشن میشود.بیایید نگاهی بیندازیم که چرا کسب و کار شما (هر اندازه کوچک هم) برای رشد و شکوفایی نیاز به بازاریابی دیجیتال دارد:
۱-دیجیتال مارکتینگ فرصتهای برابر برای بازاریابی فراهم میکند.
شرکتهای با مقیاس کوچک و متوسط یا استارتاپها هم اکنون فضایی برای فرآیندهای فروش و بازاریابی در اختیار دارند که پیش از این در دسترس شرکتهای بزرگ بود.
با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، شرکتهای کوچک نیز میتوانند بدون داشتن مراکز تماس یا شعبههای متعدد، به مشتریان خود خدمت رسانی کنند.
۲-نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفهتر است.
ابزارها و تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ بسیار در دسترس هستند. به همین دلیل به شرکتهای کوچک و بدون منابع مالی کافی کمک میکند تا فرآیندهای فروش و بازاریابی آنلاین خود را اجرا کنند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: اهمیت بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها