گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

دورکاری و راهکارهای مدیریت آن

با توجه به افزایش شدید نرخ شیوع ویروس کرونا بهترین اقدام برای تمامی مردم، ماندن در خانه است. این اقدام مطمئناً باعث بروز مشکلات و نگرانی های زیادی از سوی مدیران و صاحبان کسب و کارها می­شود. راه حل مناسب برای رفع اینگونه مشکلات دورکاری می باشد.

اما با انتخاب این راه حل ممکن است مدیران احساس کنند هیچ کنترلی بر اوضاع ندارند و حتی بدست آوردن اعتماد نسبت به تیم دورکار می تواند تبدیل به چالشی بزرگ شود.

مدیران باید توجه داشته باشند که کارمندان دورکار همان افرادی هستند که در یک سازمان کار می کنند تا وظایفی که به آنها محول شده انجام دهند؛ پس مانند قبل با آنها رفتار کنند. مدیران باید تلاش بیشتری کنند تا یک تیم مثبت و پویا را پرورش دهند و اطمینان حاصل کنند که کارمندان از راه دور با سایر همکاران خود در ارتباط هستند.

در ادامه نکاتی برای مدیریت صحیح کارمندان دورکار ارائه می گردد:
ارائه کامل شرح وظایف
مدیریت کارهای کارمندانی که دور از شرکت کار می کنند امری بسیار مهم است. فقط به این دلیل که کارمند در شرکت حضور ندارد، نباید در فرایند همکاری شرایط شرکت و قوانین آن نادیده گرفته شود. مسئولیت های کارمندی را برای او توضیح داده و انتظارت شغلی را به طور شفاف بیان کنید. مطمئن شوید که کارمند دور کار تمام ابزارهای لازم برای انجام کار خود را دارد. کارمند را به تیم خود معرفی کنید. کارمندان دورکار و سایر کارمندان باید بدانند که هر فرد چه کاری انجام می دهد و چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. برای مدیریت بهتر کار کارمندان در پایان هر روز از کارمندان گزارش کار بخواهید.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: دورکاری و راهکارهای مدیریت آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.