قیف اصطلاحی است که شاید خیلی نشنیده باشید و در سایتتان پیادهسازی نکرده باشید ولی یکی از مفهومهای کلیدی در بازاریابی اینترنتی است و اگر بهدرستی در سایتتان پیادهسازی شود میتواند باعث شود که فروش سایتتان به میزان قابلتوجهی افزایش یابد.
پس ابتدا ببینیم که قیف بازاریابی دقیقا چیست؟
سلسلهای از صفحات سایتمان است که بازدیدکننده این صفحات را به ترتیبی که ما دوست داریم طی میکند. پس درواقع قیف چند صفحه از سایت ما است. ما با دقت بسیار بالایی این صفحات را طراحی کردهایم و کاری میکنیم که بازدیدکننده در این صفحات قدمبهقدم پیش برود و محتوای این صفحات معمولا پیشنهادهای خاصی است که بازدیدکننده در هر میتواند انتخاب کند که آن پیشنهاد را قبول کند یا آن پیشنهاد را رد کند و اگر قبول کرد به قدم بعدی هدایت میشود و حتی اگر پیشنهاد را رد کرد میتوانیم تعریف کنیم که به یک قدم دیگری هدایت شود.
بنابراین علت اینکه ما باید از قیفهای بازاریابی در سایتمان استفاده کنیم این است که معمولا باعث میشود که خریدهای بیشتری از سایت ما انجام گیرد و درنتیجه فروش سایتمان افزایش مییابد.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۳ برابر کردن فروش سایت با ساخت قیف بازاریابی