هنگامی که پشت سر هم در حال فروش هستید و سرنخ هایتان به مشتری تبدیل می شوند؛ شما یک نابغه بازاریابی هستید و واقعا حق هم دارید که خودتان را اینگونه صدا بزنید.
اما ناگهان از خواب بیدار می شوید!
متوجه می شوید که یکی از لندینگ پیج های قدیمیتان از همان زمانی که اجرا شده پیشرفت خیلی زیادی نداشته و فرصت های کسب سودتان مانند کشتی تایتانیک خیلی آرام در حال غرق شدن هستند. وقتی تبلیغات شما سودده باشد و بازدید بالایی داشته باشد رقبایتان دنبال راه هایی می گردند که کاربرانی را که شما می توانستید جذب کنید، به سمت خودشان بکشانند و با ایجاد اعتماد با آنها ارتباط برقرار کنند. پس همه کاری می کنند که بازدید اول کاربر از آنها، جذاب تر و نتیجه بخش تر باشد.
اما جای نگرانی نیست. هنوز هم برای افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج ها دیر نیست.
اول از همه بگذارید یک موضوع را روشن کنیم و فرق حقیقت با افسانه و داستان را بشناسیم.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ راه برای بالا بردن نرخ تبدیل لندینگ پیج ها