گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

۸ راه برای بالا بردن نرخ تبدیل لندینگ پیج ها

یکی از آیتم هایی که باعث برنده بودن در گوگل ادز می شود، داشتن استراتژی تعیین بودجه است،قیمت گذاری در گوگل ادز، بسیار رقابتی است و هدفگیری تبلیغات شما باید  بسیار دقیق باشد. شما هم قطعا طوری صفحه فرود یا همان لندینگ پیج را که ساخته اید باید بیشترین نرخ تبدیل را کسب کنید.

هنگامی که پشت سر هم در حال فروش هستید و سرنخ هایتان به مشتری تبدیل می شوند؛ شما یک نابغه بازاریابی هستید و واقعا حق هم دارید که خودتان را اینگونه صدا بزنید.

اما ناگهان از خواب بیدار می شوید!
متوجه می شوید که یکی از لندینگ پیج های قدیمیتان از همان زمانی که اجرا شده پیشرفت خیلی زیادی نداشته و فرصت های کسب سودتان مانند کشتی تایتانیک خیلی آرام در حال غرق شدن هستند. وقتی تبلیغات شما سودده باشد و بازدید بالایی داشته باشد رقبایتان دنبال راه هایی می گردند که کاربرانی را که شما می توانستید جذب کنید، به سمت خودشان بکشانند و با ایجاد اعتماد با آنها ارتباط برقرار کنند. پس همه کاری می کنند که بازدید اول کاربر از آنها، جذاب تر و نتیجه بخش تر باشد.
اما جای نگرانی نیست. هنوز هم برای افزایش نرخ تبدیل لندینگ پیج ها دیر نیست.
اول از همه بگذارید یک موضوع را روشن کنیم و فرق حقیقت با افسانه و داستان را بشناسیم.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۸ راه برای بالا بردن نرخ تبدیل لندینگ پیج ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.