در اواخر دهه ۲۰۰۰، گروه هوش رقابتی متوجه رقیبی شد که تلفظ نام آن دشوار بود و طرفداران زیادی در میان خریداران زن داشت. کوییدسی ( Quidsi کلمهای لاتین به معنیایکاش ) شرکتی در نیوجرسی بود که به خاطر وبسایت Diapers.com معروف شده بود.
دو دوست به نام مارلور و وینیت بارارا در سال ۲۰۰۵ این استارتآپ را تاسیس کرده بودند و در سال ۲۰۰۸ توسعه یافته و همه لوازم ضروری نوزادان مثل پوشک و دستمال مرطوب، لباس، شیرخشک و کالسکه را عرضه میکردند.
کشاندن نوزادان در حال گریه به فروشگاه یکی از بزرگترین دغدغههای پدرها و مادرها است، اما آمازون فروش پوشک را تا یک سال بعد از تاسیس سایت Diapers.com و حتی سرمایهگذاری سایتهای والمارت و تارگت در این حوزه شروع نکرده بود. وقتی هنوز ابرهای سیاه ترکیدن حباب داتکام بر صنعت تجارت الکترونیک سایه افکنده بود، خردهفروشها احساس میکردند با توزیع محصولاتی که بستهبندیهای بزرگ و حاشیه سود کم دارند، پول زیادی به دست نمیآورند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: هوش رقابتی در آمازون و مهندسی تملک یک شرکت دیگر