در واقع این کار همان بازاریابی اما با استفاده از ابزارهای دیجیتال است. این ابزارها و اصول شامل بازاریابی محتوایی، سئو و بهینهسازی سایت، تبلیغات بنری، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی شبکههای اجتماعی و برخی دیگر از مفاهیم است.
معمولا مدیران دیجیتال مارکتینگ که به آنها دیجیتال مارکتر گفته میشود، تلاش میکنند تا با استفاده از این مفاهیم و ابزارها به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند. اگرچه مفهوم Digital Marketing در چند سال اخیر به کرات تکرار شده و بسیاری از افراد آشنایی نسبی با آن دارند، اما هنوز هستند افرادی که با نکات مهم و طلایی برای موفقیت در این عرصه آشنایی ندارند.
اطلاعات آنها بیشتر به صورت جسته و گریخته از دوستان و آشنایان بوده و کمتر به صورت دقیق و جزئی از نکات مربوطه اطلاع دارند. در این نوشتار قصد داریم تا شما را با نکات و اصول طلایی مربوط به بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا کنیم. این نکات معمولا مربوط به فعالیت وبسایت، بازاریابی محتوایی، نکات مربوط به سئو یا فعالیت در شبکههای اجتماعی است.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: ۲۰ نکته مهم در دیجیتال مارکتینگ