گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

گروه نرم افزاری سازه حساب

آموزش و معرفی نرم افزار های حسابداری تخصصی

روش های ماکروسافت جهت ایجاد صمیمت بین کارمندانش

هر قدر سازمان‌های امروزی جهانی‌تر می‌شوند و دورکاری رواج بیشتری می‌یابد، وضعیت انسجام و ارتباطات انسانی بدتر می‌شود. برای بسیاری از رهبران سازمان ها مانند ماکروسافت ، قدم زدن در محیط کار، خوش و بش با نیروهای تازه استخدام شده و ارتباط برقرار کردن با کارمندان، دیگر میسر نیست.

دور هم جمع شدن برای گفت‌وگو در مورد موضوعات فوری جای خود را به کنفرانس‌های آنلاین داده است. ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت ماکروسافت و تیمش هم از ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کنند تا این شکاف را پر کنند. برخی از استراتژی‌های عملی که آنها مورد استفاده قرار می‌دهند تا افراد را دور هم جمع کنند و بین کارمندان و مدیران سازمان صمیمیت برقرار کنند، در ادامه مورد اشاره قرار می‌گیرد.

شبکه‌سازی اجتماعی در سطح بنگاه

سرویس‌های شبکه‌سازی اجتماعی در بنگاه، کانالی مهم برای کارمندان محسوب می‌شوند تا ایده‌ها را به یکدیگر وصل کنند و به اشتراک بگذارند. ماکروسافت از سرویس «یامر» (Yammer) به‌عنوان کانالی استفاده می‌کند تا نادلا و دیگر مدیران شرکت با کارمندان در ارتباط باشند و آنچه در ذهن‌ آنها می‌گذرد را بشنوند و بدانند.

کارمندان در یک صفحه با عنوان «ارتباط با مدیرعامل» می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند و با کارمندان دیگر هم در مورد موضوعات مختلف و متنوع ارتباط برقرار کنند؛ هر چیزی از استراتژی محصول تا تخصیص مزایای کارمندان. این اقدام حس صمیمیت را افزایش می‌دهد و ارتباطات مستقیم بین کارمندان و مدیریت ایجاد می‌کند.


برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: روش های ماکروسافت جهت ایجاد صمیمت بین کارمندانش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.