دور هم جمع شدن برای گفتوگو در مورد موضوعات فوری جای خود را به کنفرانسهای آنلاین داده است. ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت ماکروسافت و تیمش هم از ابزارهای دیجیتال استفاده میکنند تا این شکاف را پر کنند. برخی از استراتژیهای عملی که آنها مورد استفاده قرار میدهند تا افراد را دور هم جمع کنند و بین کارمندان و مدیران سازمان صمیمیت برقرار کنند، در ادامه مورد اشاره قرار میگیرد.
سرویسهای شبکهسازی اجتماعی در بنگاه، کانالی مهم برای کارمندان محسوب میشوند تا ایدهها را به یکدیگر وصل کنند و به اشتراک بگذارند. ماکروسافت از سرویس «یامر» (Yammer) بهعنوان کانالی استفاده میکند تا نادلا و دیگر مدیران شرکت با کارمندان در ارتباط باشند و آنچه در ذهن آنها میگذرد را بشنوند و بدانند.
کارمندان در یک صفحه با عنوان «ارتباط با مدیرعامل» میتوانند سوالات خود را مطرح کنند و با کارمندان دیگر هم در مورد موضوعات مختلف و متنوع ارتباط برقرار کنند؛ هر چیزی از استراتژی محصول تا تخصیص مزایای کارمندان. این اقدام حس صمیمیت را افزایش میدهد و ارتباطات مستقیم بین کارمندان و مدیریت ایجاد میکند.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: روش های ماکروسافت جهت ایجاد صمیمت بین کارمندانش