حسابداران به طور کلی از خطرات جانبی اجتناب می ورزند. شما قبل از صحبت کردن می اندیشید با این وجود ما برخی اوقات به صورت تصادفی چیزهایی را به مشتریان حسابداری می گوییم و آرزو می کنیم کاش این جملات را نمی گفتیم. در اینجا چند مثال را بیان می کنم:
کسب و کار شما بر مبنای کمک کردن به مشتریان (حسابداری) برای هدایت و بهینه سازی فرایند مالیاتی و کار تحت رهنمودهای دولت است. آنها شما را بخاطر تخصصتان استخدام می کنند. هنگامی که مشتریان امضا می کنند آنها تصدیق می کنند که هر چیزی که بالای امضایشان آمده درست است. آنها به شما اعتماد می کنند. حتی به حالت شوخی نیز کاری نکنید که آنها احساس دیگری پیدا کنند. بیان بهتر: “آیا هرچه را که تاکنون توضیح داده ام درک کرده اید؟ پس از این ما فقط باید این فرم را پر کنیم و شما می توانید به کارهای خود بپردازید”.
برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: مشتریان حسابداری و هفت جمله که نباید به آن ها بگویید